divendres, 21 d’octubre del 2011

crisis existencial.

Avui, ha passat lo que un dia tenia que passar. He anat a provar la coreografia pensada per la desfilada, i de cop, el cap m'ha preguntat que estava fent. He arribat a la conclusió que l'ho que estava fent era lo que fa TOTHOM, i com a dissenyador independent tenia que INNOVAR.
He anat a parlar amb l'Anna, i ha ressorgit la idea de fer-ho a la botiga Barbany del carrer Anslem Clavé de Granollers. (clica per veure el mapa)
Per una part m'agradaria tant fer-ho a la botiga Barbany, algunes dels avantatges són el públic espontani, i més repercussió. També, és més independent fer-ho en un botiga que en una fàbrica abandonada... però... si alguna cosa surt malament, és el directe, no es podrà rectificar.
Per una altra part, prefereixo fer-ho a la RUmbert. Les models (crec) que els hi va millor en horari escolar que no el dissabte abans d'entregar el TR... Tot seria fet amb més tranquil·litat...
NO HO SÉ 
Necessito temps... Necessito acabar els vestits ja... El món de la moda vist des de fora és tan bonic... Però per dins costa. Però no em penso rendir per aquest MINI-BUCLE. Puc amb tot, i això no serà menys. Sigui com sigui, vull que quedi especial. 
I NEED TIME.... 

3 comentaris:

  1. Les crisi son dures pero necessaries
    tranqui deixa fluir
    tens temps
    fem la prova com pensaves a la RUFA i ho veiem
    jo insisteixo en aixo del Barbany
    pot ser un altre dia
    el Manel vol veure el treball

    ResponElimina
  2. Gràcies Anna! Ets un gran pilar!
    Quina gràcia tot... faig una col·lecció inspirada en l'optimisme i la setmana passada no en tenia gens jajaj però ja està! Finalment sí, això de la RUFA el vídeo i amb lo del Barbany una mini performance!
    I també lo que m'ha dit l'Aina!!!!!
    Ja ho veig tot més clar !
    (Em fa molta por la crítica del senyor Clot!!!!!)

    ResponElimina
  3. Felicitats Robert per la feina que estàs fent! De veritat em sembla que et sortirà un gran TR! Enhorabona i a seguir treballant que ja s'acaba això... ;) Ànims.

    Pd. Sóc la Laia Rovira

    ResponElimina